شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) مانوئل نویر قرارداد خود را با بایرن مونیخ که تا تابستان ساب ۲۰۱۹ معتبر بود، به مدت دو سال دیگر و تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۱ تمدید کرد.

M.Neuer

پيش از نوير، جروم بوتنگ، توماس مولر، ديويد آلابا و خاوير مارتينز نيز قرارداد خود را تا سال 2021 تمديد كرده بودند.

به گزارش سايت باشگاه بايرن مونيخ، دروازه‌بان 30 ساله بايرن مونيخ و تيم ملي آلمان بعد از امضاي قراردادش گفت: "من در بايرن خيلي احساس خوبي دارم و خوشحالم كه بازهم در اين تيم مي‌مانم.

ما الان در همه جام‌ها مدعي قهرماني هستيم و شانس زيادي دارم كه امسال به عناوين متعددي برسيم. اين هدف كوتاه مدت ما و همچنين هدفمان براي سال‌هاي آتي است."

كارل هاينتس رومنيگه،‌ رئيس هيئت مديره بايرن نيز اظهار داشت: "مانوئل بهترين گلر دنياست و ما از او كاملا راضي هستيم و خوشحاليم كه تصميم گرفت در كنار ما بماند.

ما الان تمامي بازيكنان خوب خود را براي مدت طولاني در اختيار خواهيم داشت و هوادارن نبايد از بابت آينده نگراني داشته باشند."

مانوئل نوير در تابستان سال 2011 از شالكه به بايرن مونيخ منتقل شد و از آن تاريخ سه قهرماني در بوندس‌ليگا، دو قهرماني در جام حذفي و نيز قهرماني در ليگ باشگاه‌هاي اروپا، جام باشگاه‌هاي جهان و سوپر كاپ اروپا را با ركورددار قهرماني بوندس‌ليگا كسب كرده است.

وي همچنين در سال 2014 به قهرماني جهان رسيد و سه بار پياپي عنوان بهترين دروازه‌بان دنيا را به دست آورد.

کد خبر 331471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha